Me in Lorem Ipsum Dolor Met

Hadoi! Not a very good week.

To start with. Gue terjatuh ala2 cempedak busuk.Atoi!
Tah cemane gue berader kat atas tanah.
Abes sweater biru gue yg comel lotey tuh.

Kak Zura: Munnnnnn!!!! Kamu dah kenaper?
Gue : Arrr.. ok jer.. tak payah risau…
Kak Zura:Haih kamu neh… Tadi dah guner jalan elok… Nak gak ikut celah semak neh..
Gue : Baru lah adventure kak zura!
Kak Zura: Hotak ko!
Gue :Erps!
Kak Zura:Jom pi klinik!
Gue : Arr.. esok ajer la.. Tak saket pon…

Esoknye
Gue : Boss.. sayer nak pegi klinik kejap buleh tak?
Ganee: Buleh ajer.. cakap kat BB

Kat klinik
Gue :Doc, sayer terjatuh terduduk kat atas bontot semalam… sekarang tulang belakang gua macam nak patah…
Doc :Erm… ceritakan bagaimana kamu jatuh dari kamu keluar dr rumah
Gue :Erm.. jauh perjalanan tu doc!

5 minit selepas itu
Doc :Erm.. tade paper sebenarnyer..Tapi kamu kene datang esok untuk follow up kene x-ray.. some things will not show up until its too late..
Gue : Arr…

2 hari lepas tu…
Gue : Erm.. macam ok jer.. tak payah la pegi…wat perabis duit jer
Fahmi:Mun2… ko dah jalan cam itik pon ader hati nak kire pasal duit
Gue : Eh2 duit aku.. aku punyer suker arr…
Fahmi:yerlah….

Tu arr.. saper suruh tunjuk terer… kan dah
Sib baik pakcik guard tader..
Kalau tak, sure dah kene gelak ramai2
Cet!

1 Comment

  • April 19, 2008

    Celulite

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.

Leave a Reply