Suamiku mangsaku

Scene 1:
Hubby : Ayang taw tak ayang siku abang malam semalam?
Aku : Heh?? biler maser?
Hubby : Ayang tido sambil bernafas dengan kuat…pastu tetibe senyap.. risau abang… abang takleh tido sampai kul 5 pagi
Aku : Erps…. Sayang abang! *muah*

Yer sedemikianlah entry kali neh… Aku diserang flu yang terok sejak akher2 neh.
Satu hari ketika aku tidur… aku telah bernafas dgn sungguh kuat.. (which aku tak sedar)
Dan dalam masa hubby aku nak tengok aper yg terjadi.. aku telah menyiku kepaler dier *hakdush*
Owh tidak…Dan aku tak sedar pon kejadian itu..
Sorry hubby dearest… tak sengajerrrr…. huhu
:(

5 Comments

  • November 24, 2009

    SyaFF HebaT

    wahahahahahahahahaha~~~
    len kali siku je kuat2 sket…
    kalo boleh lutut2 kan skali~
    hahahahahahah~ :p

  • November 25, 2009

    EzaWeeza

    HAhahahaha jahat punye Mun! =P

  • November 25, 2009

    nieja

    haha
    klakar btol u ni mun..

  • November 29, 2009

    kaklong

    Rasanyer kaklong belum turunkan ilmu menyiku atas katil tu…advance la plak..:P

  • January 6, 2010

    ejam

    benjol tak?
    xper siku2 manja jer pun…hehe

Leave a Reply