We got what we wish for…

Aku nak wat satu short entry pasal jodoh..
Kadang2 aku pon pelik juger
Aku raser kiter akan dapat aper yg kiter harapkan
Kan dah cakap –> orang yg baik akan dapat org baik, org yg keji akan dapat org yang keji
Aper lagi???
Yang penting HATI.
Aper yang ader dalam hati anda?
Nak yang kaya? Dont worry.. anda akan dapat yang kaya..
Nak yang hensem? Dont worry.. sure anda akan dapat..
Nak yang hebat “main”? Hehe.. Dont worry2 :P:P
Tapi biler da dapat…. Aper kater hati anda?
Percayer tak hati anda dgn dier?
Itulah dier..
Motif aku senang ajer… wish for kesederhanaan…
Tetibe aku raser mcm cikgu centa plak.. *horror*

3 Comments

  • January 10, 2010

    aman

    The Law of Attraction. Hoho~

  • January 10, 2010

    fadh

    kehendak seseorang tu bergantung pd masing2x :)

  • January 11, 2010

    holocoustine

    @aman haaaa…. betul2
    @fadh yerps2.. itulah yang aku cuber nak bincangkan tuh… hik3x

Leave a Reply