Aku Bangga Dengan Diri Sendiri

Barulah aku taw susah betul nak jadik isteri yg baik..

Harineh aku bangun pagi sebab nak menjadik isteri yang baik

Bunyi jer jam aku pon bangun… Wat aper2 yang patut..

First sekali, angkat baju kering, pastuh lipat baju, pastuh sidai baju, pastuh seterika baju, pastuh cuci pinggan siket2, pastuh bancuh tepung nak wat cekodok, pastuh tak jadik wat cekodok jadi aku pon susun biskut

Aku patut salute mak2 aku lah..

Sekarang aku keletihan.. padan muker… len kali jangan bertangguh keje Puan Munira Anuar! *sigh*

Arrrrrrrrrrr!!!


3 Comments

  • February 25, 2010

    ejam

    hehe…
    buat skit2…buat slow2…buat dgn tenang sambil senyum riang…
    insyaAllah semuanya senang dan tenang….

  • February 25, 2010

    holocoustine

    arrr.. itewlah yg sepatutnyer… kuang3x thanx beb :D:D

  • February 25, 2010

    mrkay

    lar. sampai macam tu sekali. isk isk isk

Leave a Reply